sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Weeks in the States

Meijän lapset ja hm lähti käymään jonnekkin niin vihdoin mulla on aikaa päivitellä vähän enemmän tänne. Mun ekoista viikoista muistikuvat on vähän heikot, sillä siitä on jo kai 5 viikkoa! Mitä ihmettä? Tuntuu että oisin ollu täällä ihan hirmu kauan, mutta toisaalta tuntuu et vastahan mä olin training schoolilla. 
Mut ekoilla viikoilla tapahtu paljon uutta ja sain samantien tutustua näihin sukulaisiin, jotka on muuten ihan hirmu mukavia! Sit meijän lapsilla oli kesäloma syyskuun kaheksanteen päivään saakka ni sain olla niiden kanssa kolme viikkoa ennen kun niillä alkoi koulu. Käytiin lasten kanssa keilailemassa ja uitiin melkein päivittäin meijän altaalla. 
Toisella viikolla vietettiin meijän pienimmän synttäreitä ja sit sen jälkeen mentiin North Caroliinaan moikkaamaan näiden sukulaisia. North Carolina oli muuten hirmu nätti ja toivon, että pääsen sinne vielä käymään tän mun vuoden aikana.
Mun lapset on ihan hirmu söpöjä ja kilttejä suurrimmaks osaks :D ja nää rakastaa ottaa kuvia varsinkin nyt kun snapchatmuudistus ;D 

Nää kaks viikkoo, kun lapset on ollu koulussa nii on menny hirmu nopeesti, vaikka en oo oikeestaa ees tehny oikeen mitään erikoista :D Eilen olin suomalaisen Lotan ja saksalaisen Carolinan kanssa syömässä ja sen jälkeen mentiin kattomaan The Visit, joka oli tosi huono. Trailerista sai käsityksen et se ois ollu pelottava, mut siin sai kyl nauraa aika paljon. Mun arki rullaa täällä tosi hyvin. Nyt kun tietää aina, että mitä päivisin on tulossa niin saa ite suunniteltua aika hyvin omia menoja. Tänään meinaan mennä mun kuukausittaiseen tapaamiseen, jonne mennään koko perhe. Meillä on picnic rannalla ja siellä saa taas tavata meijän alueen au paireja. Huomenna mun arki taas jatkuu ja täytyy taas olla skarppina aamulla 7 aikoihin :D mä meinaan nyt skypetellä kotiin päin ja sitten lähetäänkin varmaan jo sinne tapaamiseen. Koitan ottaa itteeni niskasta kiinni ja päivittää tänne enemmän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti