sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Au Pairin arkea

Mun arki täällä jenkeissä on joka päivä aika samanlainen ja aattelin et ois kiva kertoo teille mun arjesta täällä ja miten saan mun ajan kulumaan.
 7.00-7.30 herään ja katson et lapset syö aamupalan ja tekee omat aamutoimet

 7.45 lähdetään lasten kanssa bussi pysäkille ja joskus vien pienimmän päiväkotiin

 8.20 oon viimeistään off ja yleensä syön ite vast aamupalaa nytten ja sit vaa katon netflixii, nään kavereita tai jotai muuta, mitä sit jaksaakin :D

 15.17 Markus täytyy hakea bussipysäkiltä, jonka jälkeen mennään kotiin ja syödään välipala. Koitetaan myös saada tehtyy läksyt ennen kun Emilia tai Elisa haetaan

 16.20 täytyy olla taas pysäkillä hakemassa Emiliaa ja sit haetaan Elisa jos hm ei kerkeä hakemaan

 16.40 ollaan kotona ja syödään dinner tai pieni snack riippuu paljon että onko kiire harjotuksiin vai miten meillä on aikaa

 Hm tulee kotiin joskus 17-18 välissä ja sit oon off, kunnes vien ja haen Emiliaa harjoituksista.

Arki täällä rullaa tosi hyvin, nyt varsinkin ku tietää aikatauluista ja voi ajoittaa omiakin menoja päivälle. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti