sunnuntai 13. syyskuuta 2015

Kuukausi jenkeissä!

Hups! Ei oo tullu hetkeen kirjoitettua tänne, mut täällä menee kaikkinihan hyvin tällä hetkellä. Oon viimisinä viikkoina tehny paljon töitä, mutta onneks lapsilla alkoi vihdoin koulu ja mulla on enemmän vapaa-aikaa. Kuukausi täällä tuli eilen täyteen ja aika tuntuu menevän ihan hirmu nopeesti ja voin vaa kuvitella et pian oon taas kotona. Ikävä mulla ei oo vielä oo mutta kaipaan kaikkia mun ystäviä ja perhettä <3

Mun arki rullaa täällä hyvin, kun om koulut niin se helpottaa niin paljon ku tietää et millon oon töissä ja millon vapaalla. Lapsilla on urheilua ma,ti,ke,to ja la eli meillä viikot menee nopeesti. Perheen kanssa meillä on huippu hyvät välit, vaikka välillä keskimmäisen kanssa mulla on välillä hieman ongelmia sääntöjen kanssa. Koitan huomenna laittaa kuvia ja muita kunhan oon vaa laittanu lapset kouluun ja hakenu mun social security cardin sieltä toimistosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti