maanantai 28. syyskuuta 2015

Viikonloppu ystävien kanssa

Mun viikko on täällä menny tosi hyvin. Arkipäivät olin töissä ja vein lapsia harrastuksiin, tehtiin läksyjä ja kaikkea mitä meidän perus arkeen kuuluu. Kävin torstaina kampaajalla ja oon niin tyytyväinen mun tukkaan et täytyy viel käydä ennen mun synttäreitä vielä vaalentamassa vähän lisää :D 
Viikonloppuna suomalainen Lotta tuli meille yöksi, sillä meillä oli suunnitelmissa mennä Neptune Festivaaleille, mutta ne oltiin peruttu huonon sään takia niin käytiin kuluttamassa viimeisetkin rahat Lynnhaven Mallille :D Käytiin syömässä Chili's nimisessä ravintolassa ja se on varmaan mun lemppari ravintola täällä ja sieltä saa maailman parasta jälkkäriä! 
Käytiin myös katsomassa The Intern, joka oli ihan törkeen hyvä! Kannattaa mennä katsomaan jos vaan voitte. 



Sunnuntaina lähdin viemään Lottaa kotiin, jonne menee ajaa n. tunti per suunta. Kun päästiin Smithfieldsiin käytiin syömässä Italialaisessa ravintolassa saksalaisen Carolinan ja Meksikolaisen Danelyn kanssa. Danelyn oon viimeks nähny sillon ku lennettiin perheisiin, joten oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa. 
Meillä lapset on koulussa tällä hetkellä ja sain jopa aamun vapaaks eli sain nukkua pitkään! Tosin heräsin jo puol 9 eli en nyt hirveesti pidempään nukkunut :D Sain Lotalta Elisa viihteen tunnukset ja oon kattonu koko aamun Vain elämää ja voisin vielä kyllä kattoo yhden jakson lisää 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti