maanantai 17. elokuuta 2015

Last days in Finland

Viiminen viikko Suomessa meni ihan hirmu nopeesti.
Maanantaina juhlittiin mun kaverin 19-vuotis synttäreitä, loppu viikko menikin aika lailla pakatessa ja kavereiden sekä perheen kanssa olemista. Torstaina mun huippu ystävät oli suunnitellu mulle yllätyksen, et mennään syömään. Käytiin syömässä Fontanassa ja ruoka oli hyvää! Perjantai menikin aikalailla meidän äitin tykönä, kun vietettiin mun läksiäisiä siellä. Siellä oli kaikki mulle läheisimmät ystävät ja tietty perhe, paitsi iskä. Lauantai ja sunnuntai meni aikalailla muuttaessa mun tavaroita iskältä äidille, ja sain just valmiiks maanantaina ennen lähtöä. 




Teen uuden päivityksen liittyen Training Schooliin, suomityttöihin sekä NEW YORK kierrokseen.
En tiä miltä noi kuvat näyttää koneella, koska teen tätä päivitystä padilla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti